Όλο και περισσότερα σχολεία και πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο ενσωματώνουν τα διαλογικά whiteboards στις τάξεις τους. Αυτά τα τεχνολογικά εργαλεία ξεσηκώνουν τον τρόπο που οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν και οι σπουδαστές μαθαίνουν. Τα διαλογικά whiteboards λειτουργούν ως μεγάλες ψηφιακές επιδείξεις που επιτρέπουν στους δασκάλους για να παρουσιάσουν και να οργανώσουν τις πληροφορίες με μια δέσμευση και έναν διαλογικό τρόπο.
Ένα από τα βασικά οφέλη των διαλογικών whiteboards είναι ότι παρέχουν στους σπουδαστές μια πιό οπτική και δυναμική μαθησιακή εμπειρία. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να προβάλουν τα εκπαιδευτικά βίντεο, slideshows, τις ψηφιακές εικόνες, και τις ζωτικότητες που καθιστούν τις διαλέξεις και τα μαθήματα πιό αξιοσημείωτες και που διεγείρουν.
Τα διαλογικά whiteboards επιτρέπουν επίσης στους εκπαιδευτικούς για να προσαρμόσουν τις παρουσιάσεις τους στις ανάγκες των μεμονωμένων σπουδαστών ή των ομάδων σπουδαστών γρήγορα. Με τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων όπως τους διαλογικούς διαγωνισμοους γνώσεων, τις ψηφοφορίες, και τους σε απευθείας σύνδεση πόρους, οι δάσκαλοι μπορούν να ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή από τους σπουδαστές και να μετρήσουν την πρόοδό τους αποτελεσματικά.
Η πανδημία έχει καταστήσει από απόσταση σημαντικό μέρος εκμάθησης ένα του εκπαιδευτικού συστήματός μας, και τα διαλογικά whiteboards έχουν γίνει ένα κρίσιμο εργαλείο σε αυτόν τον τρόπο. Οι δάσκαλοι μπορούν να συνδέσουν με τους σπουδαστές μέσω των εικονικών τάξεων για να δεσμεύσουν με τους χρησιμοποιώντας μακρινά τα διαλογικά whiteboards.
Επιπλέον, τα διαλογικά whiteboards μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να διευκολύνουν τη μακρινή εκμάθηση ανατροφοδοτούν και διαλογικές αναθέσεις, που καθιστούν τη συνδυασμένη εκμάθηση απλούστερη από πριν.
Συμπερασματικά, τα διαλογικά whiteboards υιοθετούνται όλο και περισσότερο στα σχολεία και τα πανεπιστήμια παγκοσμίως, και μετασχηματίζουν τον τρόπο που οι σπουδαστές μαθαίνουν και οι δάσκαλοι διδάσκουν. Η χρήση των διαλογικών whiteboards υποστηρίζει τις μεμονωμένες μορφές εκμάθησης και βοηθά να κρατήσει τους σπουδαστές δεσμευμένους, παρακινημένος και πιθανότερος να διατηρήσει τις σημαντικές έννοιες που μαθαίνουν.